Sted: Lagunen kino, Laguneveien 1, 5239 Rådal Tid: 17.11.2024 14:45 - 16:30

Invitasjon til lukket kinovisning på̊ Lagunen!

Søndag den 17. November kl. 14.45 inviterer vi til lukket kinovisning på̊ Lagunen kino (Laguneveien 1, 5239 Rådal), hvor vi skal se julefilmen «Jul med Astrid Lindgren».

Filmen tar oss med på̊ en eventyrlig reise gjennom Astrid Lindgrens fantastiske verden, og vil skape julestemning for både store og små̊.
Filmen starter kl.15.00, med oppmøtetid senest 15 minutter før. (Filmens lengde er oppgitt å være 52 minutter)

Alle medlemmer av Norsk Tourette Forening, med familie, er hjertelig velkommen til familiekino.
Til barna blir det servert popcorn, drikke og et millionsrør som kan nytes under filmvisningen.
Det er begrenset antall plasser og av erfaring fylles plassene raskt, så her gjelder «førstemann til mølla» prinsippet ved påmelding.
Dere vil bli tatt imot av likepersoner fra fylkeslaget.

Egenandel: 50,- per person, eller 150,- per familie som kan Vippses ved oppmøte.
Kinoen godtar ledsagerbevis, ta dette med dersom dere har det. Ved fremvisning av ledsagerbeviset vil også̊ ledsager slippe egenandel.

Påmelding innen 13. november til vestland@ntf-fylke.no

Dersom det er behov for å avbestille plassene, eller behov for å endre antall plasser vennligst gi tilbakemelding, på̊ denne måten kan vi gi plassene videre til den/de som eventuelt står på̊ venteliste.

Spørsmål kan sendes på̊ mail, eller rettes til Marita på̊ tlf. 97 03 54 48.

Med vennlig hilsen: Norsk Tourette Forening, Vestland Fylkeslag